juliabostrom

Alla inlägg under maj 2011

Av julia boström - 7 maj 2011 20:15

åkte till stallet vid 3 ungefär :) fixade och gosade massor med prinsen min <3 sen så skulle jag rida en stund utanför stallet men de gick ju som de gick! kom ingenstans och allt va jobbigt -.- men som turva kom becci så då fick hon gå me så red jag ut till en stor hage där snodde fick gå lite i bakar och sånt :) han gillart<3 gräset va också oerhört gott sa han ;) haha men han va jätte duktig och så travade vi pyttelite i slutet och de gillade han nog ännu mer :D <3

Av julia boström - 7 maj 2011 13:02

nu har jag fixat biobiljetter till världspermiären på priates of carebean(stavning) :)


sen klagar becci på att jag måste skriva mer om snodde och hur de går med honom så får väll göra de då ;) hihi och om ni undrar så går det ifa framåt me honom:) han har skrittats alla dagar nu och idag ska han få komma ut i skogen lite :P jag hoppas och mitt mål är att han ska kunna ridas ordentligt i sommar, men men han e ju inte världens lättaste ponni att få pli på med vi får se han kanske skärper till sig och blir jätte duktig ;3

trailern :)

Av julia boström - 5 maj 2011 20:32

vad kan vara bättre en magsjuka? ;) huhu....

Av julia boström - 2 maj 2011 20:15

tänkte passa på att berätta mer om klätter resan :)


dag1; vaknade av kl som ringde vid 3 på natten.. satt typ själv på bussen och hade jätte tråkigt för jag kunde inte sova. sen mötte jag nisse sara fredrik och jenny vid tågstationen och vi åkte vidare till stockholm där vi mötte alex. sen åkte vi till göterborg där vi träffade alla andra och sen åkte vi till kampingen. haha mycket åkande här ;) men ifa, efter vi hade fixat allt så åkte vi till lysekyrka där vi fick prova på att klättra lite.


dag2; vaknade kl 7 för att fixa frukost :) gröt varje morgon är susen! sen åkte vi till smögen där vi klättrade på bergen längs havet! awsssooommee ;D vi fick också lära oss hur man fäster friends och häxor samt kilare mm.


dag3; åkte vi tillbaka till lysekyrka där vi provade på att klättra svårare leder och så fick vi lära oss göra ankare och fira ner oss själva :) as läskigt! men grymt kul ;)


Dag4; åkte vi hem ;'''''(((


ahhaha som ni märker orkar jag inte skriva så mycket men vi hade ifa jätte kul och längtar suppper mycket till nästa gång vi drar igen ;)

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards